Ustaw Krosno24.pl jako strona startowa Zaloguj się
Kanał YouTube Ogłoszenia Wasze galerie Wizytówki firm
Filmy
(261)
Anonse
(19)
Foto
(17585)
Firmy
(108)
Krosno24.pl - Krośnieński Portal Internetowy
Kartki  elektroniczne Katalog Czat Opinie
Kartki
(112)
Strony
(774)
Czateria
(52)
Opinie
(483817)

Mapa portalu: Centrum > Wiadomości

2025-07-09

W dniu 2025-07-09 nie opublikowano żadnej wiadomości, przepraszamy.


Ostatni tydzień:

  • 9 lipca 2025 (Środa)
  • 8 lipca 2025 (Wtorek)
  • 7 lipca 2025 (Poniedziałek)
  • 6 lipca 2025 (Niedziela)
  • 5 lipca 2025 (Sobota)
  • 4 lipca 2025 (Piątek)
  • 3 lipca 2025 (Czwartek)

  • Pełne archiwum:

  • Pełne, bezpłatne archiwum wszystkich artykułów


  • Wiadomość

    Urząd Miasta: - Czym możemy służyć?

    Przyjazny Urząd Miasta - do tej pory ten slogan brzmiał jak cytat z powieści science-fiction. Być może za kilka tygodni to się zmieni. W Urzędzie Miasta przy ul. Lwowskiej powstaje bowiem Biuro Obsługi Klienta. W tym samym miejscu powstanie też Punkt Informacji Europejskiej. Informujemy o tym jako pierwsi.

    Biuro Obsługi Klienta
    Oto wstępna koncepcja wyglądu Biura Obsługi Klienta, które mieściło się będzie po prawej stronie holu Urzędu Miasta przy ul. Lwowskiej

    Zamiar utworzenia w Urzędzie Miasta przy ul. Lwowskiej 28a Biura Obsługi Klienta pojawił się zaraz na początku urzędowania nowego Prezydenta. Na urzędowej naradzie 5 grudnia Prezydent Piotr Przytocki polecił Naczelnikowi Wydziału Architektury opracowanie propozycji rozwiązań architektonicznych, które uwzględnią usytuowanie tego biura w holu na parterze, przy wejściu do budynku.

    Biuro Obsługi Klienta w Urzędzie przy ul. Lwowskiej będzie miejscem tzw. pierwszego kontaktu. Osoba, która przyjdzie do Urzędu „załatwić” jakąś sprawę otrzyma tam kompleksową informację o procedurze postępowania w danym przypadku i zostanie następnie skierowana do odpowiedniego pokoju. – Obsługa będzie mogła też informować na jakim etapie rozpatrywania jest dana sprawa czy też, kiedy zostanie ostatecznie „załatwiona” – mówi Bronisław Baran, zastępca Prezydenta. Biuro zostanie uruchomione prawdopodobnie jeszcze w lutym.

    Biuro Obsługi Klienta to tylko jedna z wielu inicjatyw mająca na celu poprawę funkcjonowania Urzędu Miasta. - Najpierw chcemy scentralizować Urząd – wyjaśnia Bronisław Baran. Teraz Urząd podzielony jest na części, które zlokalizowane są w 3 miejscach: na Lwowskiej, Staszica i Prochowni. Wydziały z Prochowni – a znajdują się tam: Urząd Stanu Cywilnego i Oddział Komunikacji (część Wydziału Spraw Obywatelskich) - zostaną przeniesione na ul. Staszica. – Są to przygotowania niezbędne do uzyskania certyfikatu jakości ISO. Ale nie chcemy uzyskać certyfikatu tylko dla certyfikatu. Chodzi nam przede wszystkim o jakość pracy Urzędu Miasta: kompetencje urzędników, szybkość i jakość rozpatrywania spraw, itp. Ta jakość będzie potwierdzona stosownym certyfikatem – podkreśla Bronisław Baran. Jak twierdzi, w przyszłości część funduszy będą mogły pozyskiwać tylko te urzędy, które mają taki certyfikat jakości.

    W Urzędzie Miasta o zmianach – szeroko pojętych - mówi się dość często. Od momentu objęcia władzy przez nowych Prezydentów, w Urzędzie przeprowadzono analizę jego funkcjonowania pod względem ilości pracowników, efektów pracy, zakresów czynności, kompetencji, itp. Nowe władze przeprowadziły też analizę merytoryczną schematu organizacyjnego Urzędu. Wśród urzędników przeprowadzono też dość szczegółowe badania socjologiczne. Teraz przygotowywane są zmiany organizacyjne – niektóre wydziały zostaną połączone, inne zreorganizowane. Ma też powstać Wydział Promocji Miasta.

    (2003-01-31/11:01:26)
    Adrian Krzanowski




    Wyszukiwarka


    Partnerzy
    portalu:
    Stimo Sklep Sfera PC Radio Taxi 9626 PWSZ w KrośnieMedia Design
    Informacje  | WiadomościArchiwumPrognoza pogody
    Kultura  | Wydarzenia kulturalno-rozrywkoweArchiwum • Terminarze kin: Sokół, artKino
    Krosno  | O mieścieSamorząd
    Internet  | Katalog lokalnych stron
    Komunikacja internetowa  | Tablica ogłoszeńOpinieCzatKartki elektroniczne
    Informator:  | FinansePizza na telefonDania na telefon • Rozkłady: MKS, PKS, PKP, busyPolicjaKsiążka telefoniczna
    Kupuj:  | Bilety
    Archiwum wydarzeń 
    specjalnych
     
    | Biennale Lnu 2002 • Wybory samorządowe 2002, 2006, 2010, 2014Flash mob • Galicja Blues Festival: 2004, 2005, 2006, 2007Biennale Fotografii o Krośnie 2000-2005Zabytki poprzemysłowe PodkarpaciaFinał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2005Wyprawy rowerowe 2005Zlot 4x4 2004-2006Plebiscyt na najpopularniejszego sportowca Krosna - 2005-2008Górskie Zawody Balonowe 2000-2009Kartki z wakacji 2003-2006

    Krośnieński Portal Internetowy Krosno24.pl. Istnieje od 2002 r. Wydawcą portalu jest firma SpeedArt.
    Uproszczona wersja portalu na telefon komórkowy: www.krosno24.mobi
    Kontakt z redakcją: e-mail - redakcja@krosno24.pl, tel. 13 493 44 44

    Nowości / Zespół / Prywatność / Prawa autorskie / Oglądalność portalu / Patronat medialny / Reklama / Kontakt / Więcej