Ustaw Krosno24.pl jako strona startowa Zaloguj się
Kanał YouTube Ogłoszenia Wasze galerie Wizytówki firm
Filmy
(261)
Anonse
(19)
Foto
(17585)
Firmy
(108)
Krosno24.pl - Krośnieński Portal Internetowy
Kartki  elektroniczne Katalog Czat Opinie
Kartki
(112)
Strony
(774)
Czateria
(52)
Opinie
(483817)

Mapa portalu: Centrum > Wiadomości

2025-12-02

W dniu 2025-12-02 nie opublikowano żadnej wiadomości, przepraszamy.


Ostatni tydzień:

  • 2 grudnia 2025 (Wtorek)
  • 1 grudnia 2025 (Poniedziałek)
  • 30 listopada 2025 (Niedziela)
  • 29 listopada 2025 (Sobota)
  • 28 listopada 2025 (Piątek)
  • 27 listopada 2025 (Czwartek)
  • 26 listopada 2025 (Środa)

  • Pełne archiwum:

  • Pełne, bezpłatne archiwum wszystkich artykułów


  • Wiadomość

    Call center zlikwidowane, 140 osób bez pracy

    Współpracująca z firmą Orange agencja zwolniła około 140 pracowników call center w Krośnie. Są rozgoryczeni, z dnia na dzień znaleźli się na bruku. W ich sprawie próbował interweniować prezydent Krosna.

    Orange Contact Center
    Około 140 pracowników Orange Customer Service straciło zatrudnienie

    Orange Customer Service, czyli call center przy ul. Podwale przestało funkcjonować. Z dniem 1 kwietnia z pracą pożegnało się około 140 pracowników.

    Ich praca polegała na dzwonieniu do potencjalnych klientów w całej Polsce, zajmowali się telemarketingiem, przedstawiali oferty.

    Byli zatrudnieni przez zewnętrzną agencję na podstawie umowy o pracę tymczasową. - Normalnie umowy przedłużano na rok, pół roku, od pewnego czasu przedłużano je na miesiąc. Coś już było nie tak - opowiadają zwolnieni pracownicy (chcą pozostać anonimowi). Mimo wszystko zwolnienia wszystkich zaskoczyły. - Zostaliśmy zwolnieni z godziny na godzinę. Nikt tego się nie spodziewał. Sami koordynatorzy jeszcze we wtorek szkolili się w Krakowie jak przyjmować nowych pracowników, a na drugi dzień wszyscy zostali zwolnieni.

    Wzburzenie wywołał też sam sposób rozwiązania umowy: - Normalnie przyszliśmy pracować, wzięto nas na wielką salę, kazali nam przestać dzwonić - relacjonuje jedna ze zwolnionych pracownic. - Powiedziano nam, że "Krosno" jest likwidowane. Kazano nam podpisać wypowiedzenia, nie mieliśmy nic do gadania.

    - Potraktowali nas jak jakieś bydło, zamykając około 50 osób w pokoju dopóki nie podpiszą wypowiedzeń - w mocniejszych słowach opisuje inny były pracownik. Koleżanka dodaje, że podobny los spotkał centra w innych miastach, m.in. w Nowym Sączu i Elblągu.

    Orange Contact Center

    Zwolnieni są rozgoryczeni, szczególnie że ci najlepsi nie mogli narzekać na płacę. - Jak na warunki Podkarpacia potrafili dobrze zarobić, utrzymywali się z tego - podkreśla jedna z pań.

    W siedzibie w Krośnie nikt z przedstawicieli Orange nie zabiera głosu w tej sprawie, odsyłają do rzecznika w centrali. Maria Piskier z Biura Prasowego Orange Polska tak odpowiada na pytanie o zwolnienie tak licznej grupy: - W Krośnie spółka OCS nie zatrudniała żadnych pracowników, a jedynie korzystała ze świadczenia usług przez firmy trzecie. Z dniem 1 kwietnia 2014 r. OCS zaprzestała zamawiania tych usług, o czym z odpowiednim wyprzedzeniem firmy wcześniej je świadczące były uprzedzone.

    Jednocześnie informuje, że w Krośnie nie jest planowane rozwijanie usług callcentrowych dla podmiotów z grupy Orange.

    W sprawie zwolnień interweniować próbował prezydent Krosna. - Jest to dla mnie niezrozumiałe. To była jedna z najlepszych grup telemarketingowych w Polsce, osiągała doskonałe wyniki - komentuje Piotr Przytocki.

    Pisma w tej sprawie skierował do zarządu Orange Polska. Czytamy w nich m.in.: - “(...) zwracam się z prośbą o zmianę decyzji w tej sprawie i rozważenie lokalizacji Centrum Kompetencji na terenie Miasta Krosna. Istniejące tutaj zasoby ludzkie, majątkowe i organizacyjne z pewnością stanowią duży potencjał rozwojowy Firmy Orange, który zasługuje na wykorzystanie. Niezwykle silną stroną krośnieńskiego Oddziału są pracownicy — elokwentne, pełne energii i zaangażowania osoby, które miałem okazję osobiście poznać. Ich kompetencje i doświadczenie w branży, a także skuteczność potwierdzona wysokimi wynikami pracy, to bardzo cenny, strategiczny kapitał.”

    Prezydent przypomniał ponadto, że w Krośnie koszty prowadzenia działalności gospodarczej są znacznie niższe niż w większych miastach w kraju - głównie ze względu na konkurencyjne koszty pracy i stawki, a nawet zwolnienia z podatku od nieruchomości. Zaoferował także pomoc w rozwiązaniu ewentualnych problemów, które utrudniają funkcjonowanie oddziału firmy w Krośnie, zabiegał o osobiste spotkanie z przedstawicielami Orange.

    (2014-04-08/08:40:12)
    (red.), fot. (filer)


    Komentarze do artykułu:





    Zaloguj się, aby komentować artykuły.



    Wyszukiwarka


    Partnerzy
    portalu:
    Stimo Sklep Sfera PC Radio Taxi 9626 PWSZ w KrośnieMedia Design
    Informacje  | WiadomościArchiwumPrognoza pogody
    Kultura  | Wydarzenia kulturalno-rozrywkoweArchiwum • Terminarze kin: Sokół, artKino
    Krosno  | O mieścieSamorząd
    Internet  | Katalog lokalnych stron
    Komunikacja internetowa  | Tablica ogłoszeńOpinieCzatKartki elektroniczne
    Informator:  | FinansePizza na telefonDania na telefon • Rozkłady: MKS, PKS, PKP, busyPolicjaKsiążka telefoniczna
    Kupuj:  | Bilety
    Archiwum wydarzeń 
    specjalnych
     
    | Biennale Lnu 2002 • Wybory samorządowe 2002, 2006, 2010, 2014Flash mob • Galicja Blues Festival: 2004, 2005, 2006, 2007Biennale Fotografii o Krośnie 2000-2005Zabytki poprzemysłowe PodkarpaciaFinał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2005Wyprawy rowerowe 2005Zlot 4x4 2004-2006Plebiscyt na najpopularniejszego sportowca Krosna - 2005-2008Górskie Zawody Balonowe 2000-2009Kartki z wakacji 2003-2006

    Krośnieński Portal Internetowy Krosno24.pl. Istnieje od 2002 r. Wydawcą portalu jest firma SpeedArt.
    Uproszczona wersja portalu na telefon komórkowy: www.krosno24.mobi
    Kontakt z redakcją: e-mail - redakcja@krosno24.pl, tel. 13 493 44 44

    Nowości / Zespół / Prywatność / Prawa autorskie / Oglądalność portalu / Patronat medialny / Reklama / Kontakt / Więcej