Ustaw Krosno24.pl jako strona startowa Zaloguj się
Kanał YouTube Ogłoszenia Wasze galerie Wizytówki firm
Filmy
(261)
Anonse
(19)
Foto
(17585)
Firmy
(108)
Krosno24.pl - Krośnieński Portal Internetowy
Kartki  elektroniczne Katalog Czat Opinie
Kartki
(112)
Strony
(774)
Czateria
(52)
Opinie
(483817)

Mapa portalu: Centrum > Wiadomości

2025-12-01

W dniu 2025-12-01 nie opublikowano żadnej wiadomości, przepraszamy.


Ostatni tydzień:

  • 1 grudnia 2025 (Poniedziałek)
  • 30 listopada 2025 (Niedziela)
  • 29 listopada 2025 (Sobota)
  • 28 listopada 2025 (Piątek)
  • 27 listopada 2025 (Czwartek)
  • 26 listopada 2025 (Środa)
  • 25 listopada 2025 (Wtorek)

  • Pełne archiwum:

  • Pełne, bezpłatne archiwum wszystkich artykułów


  • Wiadomość

    Nowe call center. Zatrudni 200 osób

    Blisko 170-200 osób z Krosna i okolic zatrudni w contact center firma Sales Concept należąca do Grupy Kapitałowej Loyd S.A. Potrzebni są pracownicy o różnym stopniu doświadczenia i wykształcenia – zarówno studenci i osoby wkraczające dopiero na rynek pracy, jak i wykwalifikowani specjaliści.

    Praca
    W tym budynku przy ul. Kletówka firma Sales Concept otwiera swój contact center

    Nowe centrum usług powstało przy ul. Kletówka, jego otwarcie planowane jest na 16 czerwca. Obecnie pracę znajdzie tam około 70 osób.

    - Do contact center w Krośnie poszukujemy przede wszystkim konsultantów, szkoleniowców, trenerów, ale również kierowników projektów. Szczególną uwagę zwracamy na to, by przestrzegać zasady równych szans. Pracę mogą znaleźć u nas zarówno osoby w wieku 50+, ucząca się młodzież, jak i osoby niepełnosprawne o utrudnionym dostępie do rynku pracy – mówi Cezary Lewiński, dyrektor zarządzający Sales Concept S.A.

    Kandydaci mogą się zgłaszać z CV do siedziby centrum w Krośnie przy ul. Kletówka 52, III piętro lub wysłać je na adres e-mail: tomasz.vogt@a-trybut.eu.

    Intensywna rekrutacja potrwa przez najbliższe dwa tygodnie. Później prowadzona będzie rekrutacja projektowa, w ramach zwiększających się potrzeb centrum.

    Jak zapowiada pracodawca, nowo powstałe centrum obsługi zostało zaprojektowane i wyposażone w taki sposób, żeby zapewnić pracownikom jak największy komfort: wszystkie stanowiska są odpowiednio doświetlone i wygodne, a sala jest wygłuszona. Zatrudnionym zostało również zapewnione odpowiednie zaplecze socjalne.

    Praca w contact center na stanowisku konsultanta wymaga przede wszystkim odpowiedniej kultury osobistej. Idealnie znajdują się tam osoby, które lubią rozmawiać i nie mają problemów z nawiązywaniem kontaktu. Jednak – jak twierdzą przedstawiciele Sales Concept - pakiet odpowiednich szkoleń sprawia, że nawet osoby początkowo nieśmiałe z czasem nabierają odwagi i pewności siebie. Dlatego praca taka jest bardzo dobrym doświadczeniem życiowym i na pewno zdobyte podczas niej umiejętności będą przydatne na każdym etapie kariery.  

    Sales Concept to profesjonalne usługi contact center dla biznesu prowadzone pod marką Tele Concept. Łączy innowacyjne know-how z najnowszymi technologiami teleinformacyjnymi. Oferuje rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów sprzedaży i marketingu. Wspiera firmy działające w branżach: finansowej, reklamowej, PR, wysyłkowej, rozrywkowej, FMCG, kosmetycznej, motoryzacyjnej, wydawniczej. Spółka należy do Grupy Kapitałowej Loyd S.A. Inwestycje i Zarządzanie, która inwestuje w spółki prowadzące swoją działalność w branży HR, BPO oraz HoReCa.

    (2014-06-10/11:02:39)
    (sales concept), fot. (filer)


    Komentarze do artykułu:





    Zaloguj się, aby komentować artykuły.



    Wyszukiwarka


    Partnerzy
    portalu:
    Stimo Sklep Sfera PC Radio Taxi 9626 PWSZ w KrośnieMedia Design
    Informacje  | WiadomościArchiwumPrognoza pogody
    Kultura  | Wydarzenia kulturalno-rozrywkoweArchiwum • Terminarze kin: Sokół, artKino
    Krosno  | O mieścieSamorząd
    Internet  | Katalog lokalnych stron
    Komunikacja internetowa  | Tablica ogłoszeńOpinieCzatKartki elektroniczne
    Informator:  | FinansePizza na telefonDania na telefon • Rozkłady: MKS, PKS, PKP, busyPolicjaKsiążka telefoniczna
    Kupuj:  | Bilety
    Archiwum wydarzeń 
    specjalnych
     
    | Biennale Lnu 2002 • Wybory samorządowe 2002, 2006, 2010, 2014Flash mob • Galicja Blues Festival: 2004, 2005, 2006, 2007Biennale Fotografii o Krośnie 2000-2005Zabytki poprzemysłowe PodkarpaciaFinał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2005Wyprawy rowerowe 2005Zlot 4x4 2004-2006Plebiscyt na najpopularniejszego sportowca Krosna - 2005-2008Górskie Zawody Balonowe 2000-2009Kartki z wakacji 2003-2006

    Krośnieński Portal Internetowy Krosno24.pl. Istnieje od 2002 r. Wydawcą portalu jest firma SpeedArt.
    Uproszczona wersja portalu na telefon komórkowy: www.krosno24.mobi
    Kontakt z redakcją: e-mail - redakcja@krosno24.pl, tel. 13 493 44 44

    Nowości / Zespół / Prywatność / Prawa autorskie / Oglądalność portalu / Patronat medialny / Reklama / Kontakt / Więcej