Mapa portalu: Centrum > Wiadomości |
|
Wiadomość Agencja z Warszawy promuje miasto i Karpaty. Za darmoWarszawska agencja Consulting & More, założona przez krośnianina Jakuba Zajdla, nawiązała współpracę z Miastem i klubem Karpaty Krosno. Swoje usługi świadczy za darmo. Z inicjatywą współpracy agencji z urzędem miasta oraz z klubem Karpaty Krosno kilka tygodni temu wyszedł pochodzący z Krosna Jakub Zajdel, założyciel i właściciel warszawskiej agencji Consulting & More, która działa w branży PR (public relations), dbając o wizerunek firm, miast czy organizacji non-profit. Jakub Zajdel przyznaje, że zdecydował się zaproponować swoje wsparcie, ponieważ cały czas czuje się związany z Krosnem i uważa siebie za lokalnego patriotę. - Mieszkałem w Krośnie do ukończenia liceum, a moja rodzina wciąż w nim mieszka, więc regularnie odwiedzam miasto. Widzę, jak się rozwija i kibicuję wszystkim tym zmianom. Pewnego dnia pomyślałem, że swoją wiedzą i doświadczeniem mógłbym wesprzeć Krosno. Odezwałem się więc do urzędu miasta i Karpat, i zaproponowałem bezpłatną współpracę - opowiada. Umowa z Miastem została podpisana na czas nieokreślony, z możliwością jej rozwiązania w dowolnym momencie. Jak informuje Joanna Sowa, rzecznik krośnieńskiego magistratu, jej zakres obejmuje "ogólnie pojęte działania PR, ze szczególnym uwzględnieniem w zakresie inwestycji, turystyki i sportu": - Consulting & More przygotowało plan działań na kilka miesięcy, w którym ujęte są zasugerowane przez nas tematy. Podobne plany będą przygotowywane na kolejne okresy. Agencja współpracuje z nami również na potrzeby bieżących wydarzeń. Urząd oczekuje, że dzięki współpracy z agencją informacje o Krośnie - o możliwościach inwestycyjnych czy ofercie turystycznej - dotrą do nowych odbiorców, do których dotarcie byłoby albo bardzo trudne, albo bardzo kosztowe, zaś u tych osób, które miały już styczność z Krosnem, świadomość atrakcyjności miasta zostanie wzmocniona. Kanałem dotarcia do nowych odbiorców mają być ogólnopolskie media. Jakub Zajdel nie ukrywa, że agencja ma większe szanse, aby zachęcić dziennikarzy do zainteresowania się Krosnem. - Redakcje mieszczą się przede wszystkim w Warszawie i z poziomu agencji, która także mieści się w stolicy, po prostu łatwiej do nich dotrzeć. Poza tym, współpracujemy z nimi od dłuższego czasu, z niektórymi nawet na co dzień, i mamy dobrze wyrobione relacje z wieloma dziennikarzami - tłumaczy. ![]() Jakub Zajdel, założyciel warszawskiej agencji Consulting & More. Swoją wiedzą i doświadczeniem chce pomóc miastu, ponieważ ma do Krosna ogromny sentyment Właściciel Consulting & More nie zamierza wprowadzać zmian do strategii promocji miasta. - "Krosno – Miasto Szkła" to bardzo słuszny kierunek - uważa. - Osoby, które kojarzą Krosno, kojarzą je właśnie ze szkłem. My chcielibyśmy dodatkowo zainteresować mieszkańców Polski samym Podkarpaciem, bo region ma ogromny, ale, według mnie, niewykorzystany potencjał. - Pierwsze rezultaty współpracy już są - cieszy się Joanna Sowa. - Po informacji o terenach inwestycyjnych w Krośnie, w mediach ogólnopolskich pojawiło się 9 publikacji, m.in. na ważnych portalach piszących o kwestiach inwestycyjnych: Inwestycje.pl, TerenyInwestycyjne.info czy Eurobuildcee.com. Pod koniec marca do mediów trafiła informacja prasowa opisująca atrakcje "Krosna – Miasta Szkła", na podstawie której artykuły o Krośnie pojawiły się na stronach kilku dużych serwisów turystycznych. W dalszej kolejności, w kwietniu, agencja ma zachęcać dziennikarzy do zainteresowania się "Balonami nad Krosnem". Współpraca Jakuba Zajdla z Karpatami Krosno ma z kolei nieco inny kierunek. - Chciałbym uporządkować klub od strony marketingowej – zdradza. - W zakresie działań jest doradztwo mediowe i wizerunkowe, ale przede wszystkim kwestie związane z umowami partnerskimi, sponsorskimi czy pozyskiwaniem środków finansowych z 1 procenta od podatku, dzięki którym klub zdobędzie dodatkowe fundusze na rozwój. (2016-04-06/14:27:29) |
Wyszukiwarka
|
Partnerzy portalu: | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Informacje | | Wiadomości • Archiwum • Prognoza pogody |
Kultura | | Wydarzenia kulturalno-rozrywkowe • Archiwum • Terminarze kin: Sokół, artKino |
Krosno | | O mieście • Samorząd |
Internet | | Katalog lokalnych stron |
Komunikacja internetowa | | Tablica ogłoszeń • Opinie • Czat • Kartki elektroniczne |
Informator: | | Finanse • Pizza na telefon • Dania na telefon • Rozkłady: MKS, PKS, PKP, busy • Policja • Książka telefoniczna |
Kupuj: | | Bilety |
Archiwum wydarzeń specjalnych | | Biennale Lnu 2002 • Wybory samorządowe 2002, 2006, 2010, 2014 • Flash mob • Galicja Blues Festival: 2004, 2005, 2006, 2007 • Biennale Fotografii o Krośnie 2000-2005 • Zabytki poprzemysłowe Podkarpacia • Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2005 • Wyprawy rowerowe 2005 • Zlot 4x4 2004-2006 • Plebiscyt na najpopularniejszego sportowca Krosna - 2005-2008 • Górskie Zawody Balonowe 2000-2009 • Kartki z wakacji 2003-2006 |
Krośnieński Portal Internetowy Krosno24.pl. Istnieje od 2002 r. Wydawcą portalu jest firma SpeedArt.
Uproszczona wersja portalu na telefon komórkowy: www.krosno24.mobi
Kontakt z redakcją: e-mail - redakcja@krosno24.pl, tel. 13 493 44 44
Nowości / Zespół / Prywatność / Prawa autorskie / Oglądalność portalu / Patronat medialny /
Reklama / Kontakt / Więcej